Director:Shi-Xian Wu
Cast:
Bei-Bi Gong
Yu-Xia
Zhi-Xuan Wang
Qing-Qing Li
Qian-Song
Lan-Ni
Jing-Ning
Kai-Min Guo
Yan-Zu Wu
Bei-er Bao
Da-Wei Wu
Bing-Long Pan
Genre:drama, Romantic Comedy
Runtime:110 mins
Language:Chinese
Subtitle:Chinese
Country:China
Year:2018
導演:伍仕賢
演員:
龔蓓苾
夏雨
王祉萱
李勤勤
宋茜
蘭妮
寧靜
郭凱敏
吳彥祖
包貝爾
吳大偉
潘斌龍
類型:劇情、愛情喜劇
片長:110 分鐘
語言:中文
字幕:中文
出品國家:中國
年份:2018
Wished / 反轉人生

A 30-something salesman is disillusioned with his life after failing to achieve his career goals and breaking up with his girlfriend. He meets a magical celestial being who starts making his old wishes come true — including those from childhood.

馬奮鬥是一位平淡無奇的保險推銷員,他的生活無處可去。他最好的朋友李飛,一個明智的快遞員,敦促他順其自然。在他試圖讓自己的生命走上正軌時,也不想阻止女朋友的她;之後馬奮鬥與他的長期女朋友珊珊分手,但沒有姍姍的馬奮鬥,因此陷入了恐懼之中。然而上官芙蓉,一個自稱是當地地球女神”土地婆”,具有神奇力量的另類女士,出現在奮鬥的辦公室。她提議通過給予他19個舊的願望來改變他的生活。奮鬥嘲笑土地婆-上官芙蓉,直到他古老的童年願望開始成真。而更複雜的是,隨而得知珊珊回到城裡,並且將要結婚,可是那位新郎卻不是他….

PHOTOS